Neden Yazı Yazmıyorum?

3 sene önce Beyaz tarafından yazılmıştır.-7.277 Okunma
anasayfa
anasayfa
anasayfa

Blogcuların bugünlerde en büyük sıkıntılarından birisi “Yazıcak birşey yok” olsa gerek..Aslında o kadar çok şey var ki daha önce yazılmamış ve yazılması gereken ama artık belli bir doyuma ulaştık..

Yani şöyle bir durum söz konusu artık..Yazdıklarımızı başkalarıda yazmışlar zaten bu birinci sorunumuz..İkincisi ise sosyal paylaşım sitelerinin artık daha önemli olması..Twitterda devamlı güncellediğimiz iletilerimiz,facebook da paylaştığımız yazılar vs derken artık uzun yazıların yerini daha sık ama daha kısa yazılar almaya başladı..

Her ne kadar aşk yazılarımı artık başka bir blogda yazsam da burada yazabilecek pek konu bulamiyorum gibi..

Sonuçta facebookta abonelik sistemi filan derken zaten oradan herkes takip ediyor,yine aynı şekilde twitter üzerinden de takip edenler olduğundan dolayı bloga girip uzun uzun yazı yazma zahmetine pek katlanamıyoruz artık..

Bir çoğu yazı ve konu eksikliğinden şikayetçi olsalarda benim şikayetim açıkcası blogumun etiket durumda olması..Yani çok fazla arkadaş çevremde bilinmesi ve aile üyelerim tarafından takip edilmesi olsa gerek..Açıkcası bazı konularda eskisi gibi sert kalemimle yazamıyorum..Ve kalemimin ucu gittikçe körelmeye başladı..Son olaraksa yazmayı tamamen bıraktım gibi birşey oldu..

Bazı nedenlerden dolayı aşk yazılarımı silmesemde yeni aşk yazılarımı uzun süredir başka bir blog üzerinden yazıyorum..Sebebi ise benim amacımın tamamen içimdekileri döküp kurtulmak olduğundan dolayı okunması yada popüler olmasının bir öneminin olmaması..Hani önceden kimsenin okumamasını istediğimiz kilitli defterlerimiz olurdu ya bende artık internet üzerinden öyle bir blog düşündüm.

Ve o sırada dinlediğim bir şarkının sözünden yeni bir domain alıp orada aşka dair saçmalamaya başladım..Hani siteyi bir yerden görmeniz mümkün değil ama bulursanız filan çaktırmayın :)

Diğer konularda ise siyasi konular filan vardı onda da artık arkadaşlar olm alıcaklar senide içeri filan falan diye söyleyince yazmayı bıraktım..Hani korktuğumdan filan değil de bir işe yaramıyor abi..Görünüşte herkes düşüncelerimizi destekliyor görünüyor ama iş sandığa gelince tık yok :)

WordPress konusunda ise zaten uzun zamandır yeni bir sürüm ve özellik çıkmadı.Eskiye dair de bir çok şeyi yazdık zaten açıkcası pek yazılcak birşey de kalmadı..Sorunlarla ilgili zaten wmaracında yönetici olduğumdan dolayı genellikle wmaraci.com üzerinden cevaplıyorum..

Yine de bi ara alıp vodkamı tekrar eskisi gibi yazılar yazmak istiyorum :) Bugünlerde pek içmediğimden dolayı (bugün hariç) yayınla düğmesine elim pek gitmiyor..Genelde taslaklarda kalıyor yazılar..

Neyse yazı yazmayı filan mı bıraktın diye soranlar,düşünenler olursa ben yine burdayım ve yazıyorum.

Merak ettiğiniz,yazmamı istediğiniz konular filan olursa iletişimden mail atıp düşüncelerimi yazı olarak alabilirsiniz :)

Herkese tatlı rüyalar.

Etiketler:
Yazar: Hakkında Bilgi
Bilgisayar Mühendisliği okuyor.PHP-MYSQL,JQUERY,C Programlama dilleri ve Arayüz Tasarımı konusunda iddalı olup Wordpress'in büyük hayranlarından birisi..Ayrıca Aşka,Hayata ve Siyasete dair yazılar yazmakta.
Konuyla ilgili yorumlar
  1. Doğru söylüyorsun. Aslında yazacak çok şey var fakat yazmıyoruz. Bir yazı yazıyorum üç yüz kelimeyi geçiyor fakat yayınlayamıyorum. Elim yayınla düğmesine gitmiyor. Herkesin beni sadece “Sunephe” olarak biliyor, yani saçmalasam da ben değil “Sunephe” saçmalamış olacak. Ama gene de yayınlayamıyorum. Seni çok iyi anladım.

  2. Merhaba,

    henüz blog işinin başında olmamıza rağmen yazılacak çok şey olsa da, mevsimden midir nedir bir isteksizlik söz konusu. Umarım bir ilham gelir de vururuz kalemin gözüne gözüne.

    Bol karalamalar dilerim.

  3. Ben Bak Birşey Söyliyimmi İleride Blog Siteleri Kalkarsa Hiç Şaşırmayın Onların Yerine Hep Forum Kurulur

  4. Bence blog yazarlığında , reklam geliri olmayınca insan bir noktada sonra bu işen sovuyor. sanki boşa kürek çekmek gibi, ama günlük 40-50 dolar kazansak inanın daha sıcak bakılır.

    sürekli dert dökmek (günlük gibi)hit almıyacak yazıar yazmak yada webmaster eğitim içerikli yazılar hit getirsede para getirmiyor.

    hiç bir webmaster kolay kolay reklamlara tıklamaz :)

  5. Siyaset üzerine yazdıkların dikkat çekici ve çok uç yazılar. Bence siyaset/gündem üzerine o kadar çok yazılacak şeyler var ki düşüncelerini de merak etmiyor değilim :)

  6. Bende yeni blog açmış birisiyim sitenizi gördükçe banada daha fazla cesaret geliyor.

Bir Cevap Yazın

maxresdefault

Karadeniz’den Gelen Ses

İzlenme: 1.627 Kere

Birsen Tezer – Boşver (2013)

İzlenme: 6.462 Kere

Toygar Işıklı – Nergis

İzlenme: 3.715 Kere

Göksel – Yalnız Kuş

İzlenme: 3.834 Kere
(V?DEO) Recep ?vedik 4 Fragman? Recep ?vedik 4'ün Fragman? Yay?nland? (HD)-Haberegider.com

Recep İvedik 4

İzlenme: 1.970 Kere
adszgttnj6

2 Dakikada Türkiye

İzlenme: 1.505 Kere
maxresdefault

Karadeniz’den Gelen Ses

İzlenme: 1.627 Kere

Senden Vazgeçiyorum

İzlenme: 5.597 Kere
(V?DEO) Recep ?vedik 4 Fragman? Recep ?vedik 4'ün Fragman? Yay?nland? (HD)-Haberegider.com

Recep İvedik 4

İzlenme: 1.970 Kere

3 Idiots – 3 Ahmak

İzlenme: 4.656 Kere

Sağsalim Filmi

İzlenme: 4.539 Kere

Veda – Atatürk’ün Hayatı

İzlenme: 5.335 Kere

Entelkoy Efekoy’e Karsi

İzlenme: 3.744 Kere
fetih1453vi1ba9e7fe1b722509by[1]
wpid-wp-1397577289147.jpeg

Senior Web Developer

İzlenme: 1.064 Kere

Bari sizinle karıya da gelsin

İzlenme: 4.775 Kere

Büt’e mi kalmışız?

İzlenme: 8.957 Kere

Bütsüz mü geçmiş?

İzlenme: 12.166 Kere

anarschi.com © 2007-2012 | anarşik çocuk

Site içerisindeki içerikler izinsiz kopyalanamaz, alıntı yapılamaz. domain sorgula

Powered-Designed and Fucked By Beyazıt K.

PS-CSS-WP-WODKA = Gene Gri V2